Wednesday, April 20, 2005

Deep Thoughts 沉思

For some reason in the past few months, We've been thinking about our family, our past and future. What kind of blessing God has bestowed onto us that we have such close loving family. Nothing and no one could ever replace or take away our unbreakable bond! As we look forward to our future, our prayer is to keep this kind of closeness running in our family, which we know, can only be found in Jesus alone.
不知道為什麼在最近幾個月,我常常想著我的家庭,我的過去及未來. 是神無比的祝福讓我擁有一個充滿愛的家庭裡.沒有任何的人事物可以取代或拿去我們中間的合一.當我看著我的未來,我的禱告市願這樣的合一可以繼續的在我們的家庭流露著.我知道,這樣的愛,也只有在耶穌裡才能找得著的...

No comments: